שנם כמה סוגים של גאדגטים: גאדגט מהסוג שבא להקל עלינו ולהפוך את חיינו לנוחים יותר וכאלו שפשוט מגניבים ובאים לבדר ולשעשע אותנו

מי גנב את העוגיות שבמטבח?

 מקור: דפי המוצרים, עיבוד תמונה


מי לא מכיר את השלב הזה ביום בו רמות הסוכר צונחות ואנו זקוקים למשהו פריך, מתוק וטעים שיעזור לנו להמשיך ולסחוב את שאר יום העבודה, או לחילופין ירגיע את הרעב האימתני שהשתלט עלינו. אלה מאיתנו בעלי השליטה העצמית יכולים להסתפק בעוגיה או חטיף אחד, ועבור כל היתר קיים The Kitchen Safe.
מדובר על מיכל או קופסה אטומים שיאפשרו לכם לשמור על החטיפים או העוגיות שלכם טריים, עם טוויסט "דיאטטי". לאחר סגירת המכסה תוכלו להגדיר את הפעם הבאה בו הוא יפתח, ובכך למעשה ליצור מעין כספת. על גבי המכסה מוצג טיימר הסופר אחורנית לשעה או התאריך בו תוכלו לפתוח את הקופסה, וכאשר יגיע לאפס יפתח בלחיצת כפתור.
מיכל האחסון החכם, שהתחיל את דרכו כפרוייקט קיקסטארטר, יעלה לכם 49.95 דולרים, כ-177 שקלים למיכל אחד, וזה עוד לפני דמי המשלוח העומדים על 17.95 דולרים, כ-64 שקלים. מצד שני, מלבד מאכלים ופיתויים תוכלו להכניס אליו גם מכשירי סמארטפון, צעצועים ושאר אביזרים בבית שתרצו להתנתק מהם לזמן מה, או למנוע את השימוש בהם על ידי שאר תושבי הבית.

Related Product :

הוסף רשומת תגובה

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. גאדג'טים מגניבים שאפשר להזמין אונליין - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger