שנם כמה סוגים של גאדגטים: גאדגט מהסוג שבא להקל עלינו ולהפוך את חיינו לנוחים יותר וכאלו שפשוט מגניבים ובאים לבדר ולשעשע אותנו

כותבים וגורסים

 מקור: דף המוצר


עוד שרובנו מעדיפים להשתמש במכשירים האלקטרוניים שלנו על מנת לכתוב הערות או נקודות שונות, חלק מאיתנו עדיין מעריכים את אומנות המילה הכתובה, אותה אנו כותבים בעצמנו ובאופן פיזי כמובן. במידה ואתם נוהגים לתעד נקודות שונות אותן תרצו להחביא מהסביבה המשרדית שלכם, Multi Functional Shredder Ballpoint Pen הוא הגאדג'ט עבורכם.
מדובר קודם כל בעט כדורי עם דיו שחור המאפשר לכם לכתוב ולשרבט כל מה שתרצו. כשתסיימו, או לחילופין לאחר שתעברו על מסמך אותו תרצו להשמיד, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להעביר את הדף במגרסה הניידת באמצע העט, ולהפטר מהשאריות. במגרסה תוכלו להעביר דפים בעובי של עד 0.1 מילימטרים, כך שלא מדובר על הפתרון המושלם ביותר, אך אין ספק שהוא נייד ונוח לשימוש.
עבור העט, המגיע לא רק עם מגרסה אלא גם עם פנס LED, שעדיין לא ברור לנו למה הוא טוב, תשלמו בסך הכל 6 דולרים, כ-21 שקלים. לצערנו לא מדובר בעסקה משתלמת, שכן על משלוח בתוך ארצות הברית תצטרכו להוסיף עוד 4.99 דולרים, כ-18 שקלים ומשלוח בינלאומי הופך את המוצר ל-לא משתלם.

Related Product :

הוסף רשומת תגובה

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. גאדג'טים מגניבים שאפשר להזמין אונליין - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger